6 ψέματα που λέμε με το νέο εξάμηνο

0


Τελείωσε τη εξεταστική και για πολλούς από εμάς έρχεται νέο εξάμηνο. Νέα όνειρα (ναι καλά), νέα σχέδια (ναι καλά), νέες αποφάσεις (ναι καλά) για το εαρινό εξάμηνο  και γεμάτοι όρεξη θα ατενίσουμε το μέλλον (εδώ και αν κολλάει το ναι καλά).

Δεν θα τρολλάρω άλλο, απλά θα παραθέσω τις αποφάσεις που πήρα μετά το τέλος την εξεταστικής και λίγο πριν την αρχή του νέου εξαμήνου που –δεν- πρόκειται να εφαρμοστούν.
  • Στο επόμενο εξάμηνο θα διαβάζω περισσότερο. (αν κάποιος πήρε κάποτε αυτήν την  απόφαση και ακόμακαλύτερα την εφάρμοσε κιόλας ας με πάρει τηλέφωνο να του δώσω τα συγχαρητήρια μου)
  • Θα παρακολουθώ όλες-μα όλες τις διαλέξεις ανελλιπώς. (έλα αυτό θα το κάνω)
  • Θα κρατάω σημειώσεις και δεν θα ζητιανεύω στο τέλος από το φυτό της σχολής. (μέχρι σήμερα αντί για σημειώσεις πείραζα τους λατρευτούς συμφοιτητές μου)
  • Δεν θα την κοπανάω στην μέση του μαθήματος έτσι γιατί μου μύρισαν σουβλάκια. (ταπεράκι από το σπίτι θα έχω)
  • Αν ξαναβάψω τα νύχια μου εν ώρα μαθήματος να κοπούν τα δάχτυλα της μπροστινής μου. (μόνο μια φορά έγινε δεν θα ξαναεπαναλήφθει)
  • Την ώρα που ο καθηγητής εξηγεί τα σος, δεν θα αναλύω με την Μανωλίδου τα γκομενικά μας. (Άντε Μαριάνθη και εσένα διάσημη θα σε κάνω)

Τέλος, επειδή δεν είμαι και καμιά πυροβολημένη έχω σκοπό να τα περάσω όσο το δυνατόν καλύτερα και αναίμακτα το νέο εξάμηνο και ελπίζω να κάνετε και εσείς το ίδιο και τίποτα από τα παραπάνω.

Πηγή : neopolis.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top

back to top