«Ζωγραφισμένη» φωτογραφία. Την σωστή στιγμή στο σωστό μέρος!

Τελευταία έχω την τάση να ψάχνω στο διαδίκτυο για «best photos of the day/week/month» και έτσι ανακαλύπτω πολλές ιδιαίτερες φωτογραφίες που με εντυπωσιάζουν. Ανάμεσα σε αυτές λοιπόν βρήκα μια εικόνα από τον Μάιο του 2011 η οποία αρχικά μου πέρασε απαρατήρητη.

Πριν διαβάσω το συνοδευτικό κείμενο πίστευα πως η παρακάτω εικόνα ήταν ζωγραφισμένη ή προϊόν photoshop, οπότε δεν μου έκανε και καμία εντύπωση. Κι όμως. Είναι πραγματική φωτογραφία τραβηγμένη στη Namibia από τον Frans Lanting για χάρη του National Geographic.



Καθώς πολλοί αμφισβήτησαν την αυθεντικότητα της φωτογραφίας, ο Lanting απάντησε πως βρέθηκε την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο σημείο, την στιγμή δηλαδή που το πρωινό φως πέφτει πάνω στον αμμόλοφο που χρησιμοποίησε για φόντο, ενώ το λευκό έδαφος λειτουργεί ως καθρέφτης του γαλάζιου ουρανού.

Αν ακόμα δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις (εμένα μου ήταν πολύ δύσκολο) μια ματιά στο ίδιο σκηνικό από διαφορετικό πλάνο ίσως σε πείσει...  










0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top

back to top