Μόνος στο σπίτι.

Μαθήματα επιβίωσης για φοιτητές που ζουν μόνοι.
Υποχρεωτικά μαθήματα:
1. Συνειδητοποιώ ότι η μανούλα είναι μακριά για να με φροντίζει.50 ώρες θεωρία.
2. Εξερευνώ καλά το σπίτι που ζω. Γνωρίζω τι υπάρχει σε κάθε συρτάρι, ντουλάπα και ντουλάπια κουζίνας.30 ώρες θεωρία και 30 ώρες βιωματικό εργαστήρι.
3. Οικιακές συσκευές: α) είναι απλά μηχανήματα που σχετίζονται με τον ηλεκτρισμό.30 ώρες επίδειξη κατ΄οίκον.
β) Μπορώ να τα καταφέρω(π.χ. με την ηλεκτρική σκούπα)
20 ώρες ασκήσεις αυτοπεποίθησης από ψυχολόγο.
4. Τα σκουπίδια μου: Γιατί είναι μια καθημερινή δραστηριότητα η μεταφορά των σκουπιδιών από το σπίτι στον κάδο απορριμάτων.30 ώρες θεωρία και ασκήσεις.
Υποχρεωτικά μαθήματα επιλογής.
1. Δεν πανικοβάλλομαι μπροστά στο νεροχύτη(μετά από πολλά γεύματα): α) Τρόποι πρακτικής αντιμετώπισης. 50 ώρες
β)Ψυχολογική υποστήριξη. 40 ώρες. 2. Το μπάνιο μου: Πως θα κάνω ντους χωρίς να δημιουργώ πλημμύρα στο μπάνιο.70 ώρες πρακτική άσκηση. 3. Το ψυγείο μου: δεν προορίζεται μόνο για μπύρες και κέτσαπ. 40 ώρες θεωρία. 4. Το κρεβάτι μου. Θέμα ερευνητικής εργασίας : " Τα σεντόνια και οι μαξιλαροθήκες πρέπει τακτικά να αλλάζουν" ( σε συνεργασία με άλλους φοιτητές του ίδιου εξαμήνου- προβολή βίντεο).
Μαθήματα επιλογής.
1. Πρωινό ξύπνημα: twilight zone.α) Γιατί ο άνθρωπος κοιμάται τη νύχτα.β) Εγώ και το ξυπνητήρι μου.
γ) Δεν χάνω την ελπίδα μου. Οι παραπάνω ενότητες θα διδαχθούν σε ιδιαίτερα μαθήματα.
2. Μαγείρεμα (παράδειγμα μακαρόνια) α) Πώς να βράζω τα μακαρόνια χωρίς να τα καίω.
β) Πώς να κάνω μακαρόνια χωρίς να πέφτουν στον νεροχύτη όταν τα σουρώνω.
3. Το διάβασμα μου. Γιατί πρέπει να διαβάζω και άλλες μέρες εκτός της εξεταστικής.1.500 ώρες.
επιμέλεια: Μιμή Γαβριηλίδου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top

back to top