Πρωτοβουλία κατά της απόφασης της κυβέρνησης Σαμαρά μέσω του σχεδίου "Αθηνά" να καταργήσει τα Τμήματα Μάρκετινγκ των ΤΕΙ της χώρας πήρε το savemarketing.gr συλλέγοντας...
υπογραφές.
Όπως αναφέρουν σχετικά:
To savemarketing.gr ιδρύθηκε με σκοπό την στήριξη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Μετά τη δράση «Συσπείρωση των φοιτητών των τμημάτων Εμπορίας και Διαφήμισης» που έλαβε χώρα στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, δημιουργήθηκε η παρούσα σελίδα από φοιτητές και καθηγητές του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης (Ιεράπετρα), με τη στήριξη πάντα των φοιτητών των άλλων τμημάτων του ίδιου αντικειμένου.
Είμαστε ενάντια στο σχέδιο «Αθηνά» το οποίο καταργεί όλα τα τμήματα Μάρκετινγκ της Ελλάδας και των σχετικών με αυτό ειδικοτήτων (π.χ. Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη στέρηση δυνατότητας σε φοιτητές να αποκτήσουν ένα τίτλο σπουδών στο γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ, να εξειδικευτούν και να εξασκήσουν τα κατοχυρωμένα επί χρόνια επαγγελματικά τους δικαιώματα.
Ουσιαστικά το savemarketing.gr αποτελεί μια πρωτοβουλία για την υποστήριξη και την ενίσχυση την ύπαρξης του Μάρκετινγκ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, σε επίπεδο προπτυχιακών σπουδών, σε μια χρονική περίοδο που η χώρα περνάει οικονομική κρίση και χρειάζεται περισσότερο από ποτέ εξειδικευμένα στελέχη στο χώρο του Μάρκετινγκ για να προωθήσουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των ελληνικών επιχειρήσεων και την ίδια την εικόνα και ταυτότητα της χώρας.
Απαιτούμε να μην κλείσουν τα Τμήματα Marketing της Ελλάδας!
Να διατηρηθεί η αυτοδυναμία των τμημάτων Μάρκετινγκ και το εύρος του γνωστικού αντικειμένου όπως αναπτύσσεται στα προγράμματα σπουδών τους.
Να διασφαλιστεί η χορήγηση πτυχίου και τίτλου σπουδών αντίστοιχου με την ονομασία και το γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ, καθώς και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων (Π.Δ.78/1989).
Να αναγνωριστεί η χρησιμότητα του Μάρκετινγκ και των συναφών αντικειμένων στην οικονομική ανάπτυξη, με την ενίσχυση του περιεχόμενου των σπουδών συμφώνα με τις επιταγές της αγοράς.
Στην εποχή της κρίσης, που η χώρα και οι επιχειρήσεις μας, έχουν μόλις αρχίσει να πραγματοποιούν αξιόλογες δράσεις στα πλαίσια της Προώθησης, του Branding της Καινοτομίας και του e-Marketing για τα προϊόντα & τις υπηρεσίες τους στο εξωτερικό, το σχέδιο Αθηνά αποτυγχάνει να συνειδητοποιήσει την ανάγκη ανταγωνιστικού ανθρώπινου δυναμικού στα πλαίσια της εθνικής αναπτυξιακής στρατηγικής.
Υπογράψτε και εσείς για να υποστηρίξετε τα δίκαια αιτήματά μας!
Υποστηρίξτε μας υπογράφοντας επώνυμα στο change.org απλά με το email σας και το ονοματεπώνυμό σας:
http://www.change.org/petitions/save-marketing-in-greece
Eπιμέλεια: Κωνσταντινος Μιχαλουδης
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου